X סגירה
 

מלונות כשרים באירלנד

לינה לשומרי כשרות

אירלנד שוכנת על אי קסום, אי הכולל בתוכו מבנים עתיקים, טירות קסומות, חופים יפהפיים, ערים תוססות ועליזות אשר במיוחד בקיץ מתקיימים בהם אירועים שונים, פסטיבלים ושווקים עד שעות הלילה כאשר עדיין ישנו אור בחוץ.

בליבה של אירלנד ישנן גבעות המוקפות אזור הררי ואגמים מקסימים. כל אלה מביאים לאירלנד מדי שנה תיירים רבים, ביניהם לא מעט ישראלים ויהודים, אשר חלק נכבד מהם מעוניין, גם בחו"ל לשמור על כשרות ומצוות.

קהילה יהודית באירלנד

באירלנד ישנה קהילה יהודית כבר מימי הביניים הקהילה הגדולה ביותר היא בדבלין, בה נמצאים גם עיקר המוסדות היהודיים כמו בית חב"ד, בית כנסת, מוזיאון יהודי וגם מסעדות וחנויות כשרות. גם בבלפסט ישנה קהילה יהודית.

הקהילה היהודית בדבלין מתגוררת בעיקר בדרום העיר, באזור הנקרא רת'גאר ומונה כ- 2000 איש. הקייטרינג הכשר הגדול בעיר נקרא Kosher Ireland שנמצא ב- Samuel Taca Hall. זוהי גם חברה המספקת ארוחות כשרות בהזמנה לכל מלון ברחבי אירלנד כך שלמעשה מבחינת ארוחות כשרות ניתן להיות מסודרים בכל מקום.

מקום נוסף אשר מספק מאפים כשרים הוא המאפייה הותיקה The Bretzel Bakery בכתובת 1a Lennox Street, Portobello. בעיר ישנם מספר בתי כנסת כמו Terenure Hebrew  או מחזיקי הדס. כולם נמצאים בדרום העיר.

Zion Hall Guest House:

Zion Hall Guest House: זהו בית הארחה נעים ונוח בו ניתן לקבל ארוחות כשרות. הוא ממוקם בקרבת בית חב"ד ובקרבת בית הכנסת כמו גם בסמוך לחנויות כשרות. הוא ממוקם במרחק של כעשרים דקת הליכה ממרכז העיר. למידע מורחב >>

St. Aiden's Guesthouse:

St. Aiden's Guesthouse: זהו בית הארחה חביב בו תוכלו לקבל ארוחת בוקר כשרה. הוא נמצא באזור רתגאר בו ממוקם גם בית חב"ד ובתי הכנסת בעיר. רובע טמפל ומרכז העיר נמצאים במרחק של כחצי שעה הליכה מהמקום. למידע מורחב >>